Ik wil graag mijn huis verkopen en er zelf in blijven wonen, op welke manier is dat mogelijk?
Mijn ouders hebben mijn appartement gekocht en nu moeten ze het verkopen aangezien ze financieel de lasten niet meer kunnen dragen. Ik wil heel graag blijven wonen in mijn appartement en de ideale situatie zou zijn om het te verkopen aan iemand en dat ik erin kan blijven wonen. Ik zou graag willen weten of er opties zijn. Overigens is mijn appartement in het centrum van Amsterdam.
Toegevoegd na 1 uur:
Goed gezien de reacties; mijn ouders hebben het gekocht in 2007, ik heb er altijd gewoond en huur betaald. Twee jaar geleden is mijn vader ontslagen en kon hij de hypotheeklasten niet betalen dus hebben mijn ex vriend en ik alles betaald. Aangezien mijn relatie net over is en ik niet de volle hypotheeklast kan betalen ben ik op zoek naar een oplossing zodat mijn ouders ontlast worden van het huis en ik er dan in kan blijven wonen en het dan terug huur van een externe partij.
Dan hoeven ze het niet te verkopen.
Mijn schoonouders hebben ook het appartement van mijn zwager gekocht en hij betaald de hypotheek kosten aan hen. Zoals je nu overkomt teer je op de zak van je ouders en woon je er gratis.
Snap dat niet. Als je het niet kunt betalen, dan is het gewoon wieberen en niet zeuren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.