Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Dat zij algemene kosten van het notariskantoor waaronder kopieerkosten, telefoonkosten, kosten van aangetekende post. Worden vaak berekend als een percentage van het honorarium van de notaris.

Een beetje hetzelfde als je hebt op de rekening van een garage. Allerlei los klein spul wordt niet per item in rekening gebracht maar bijv. onder de verzamelnaam 'hulpmaterialen'.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn hartelijke dank voor het heldere antwoord. Is er ook nog een gangbaar percentage mbt de kantoorkosten?
Computoon
11 jaar geleden
Op internet kwam ik percentages tegentussen de 5 en 10 procent
Ivana
11 jaar geleden
De paperclip bij een notaris is wel 10 maal zo duur als bij de garage. ;)
Ivana
11 jaar geleden
Plus

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding