Hoe vind ik een huisjesmelker of pandjesbaas in mijn eigen gemeente ?
Sedert anderhalf jaar zijn wij in de wijk verblijd met de komst van een Roma-familie. Nu ben ik zo ongeveer de meest politiek correcte persoon die er rondloopt en was aanvankelijk gespeend van enig vooroordeel over deze mensen, maar de praktijk heeft helaas de zaken vlot ingehaald, en inmiddels weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb. Naast de slapeloze nachten begint het ook erg slecht te worden voor mijn gezondheid.
Nu hebben we al ongeveer een jaar plannen om naar Duitsland te emigreren, maar mijn buren - illegale onderhuurders in een koopwijk die van kop tot kont beschermd zijn, schijt hebben aan alles en iedereen en ook de politie heeft geen middelen om ze aan te pakken - maken dat natuurlijk erg moeilijk, omdat ik wel eerst dit huis wil (MOET) verkopen; een dubbele hypotheek redden we nu eenmaal niet, vermoedelijk zelfs niet als ik fulltime zou gaan werken (al is dat wel onze volgende stap).
De enige kans die we hebben om nog een redelijke prijs (wel ver onder de marktwaarde, maar goed)ons huis te verkopen is aan een huisjesmelker of pandjesbaas, of iemand die het weer illegaal wil onderverhuren of er een wietplantage in wil beginnen ofzo. Geen punt; blijkbaar wil de gemeente het graag zo, want voor de oplossing van de problemen in de buurt doen ze niks nakkes nada, en zowel wij als de politie staan volledig met lege handen.
Maar....hoe en waar vind je zo iemand ? Ze staan volgens mij niet in de gouden gids......
Veel suuk6 hoor.
Daar zakt toch je broek vanaf......
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.