Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met deze mop (zie toelichting)?

De Spin 'n Go,
http://www.aanbiedingenvantv.nl/Schoonmaken/Spin-n-Go.html

Bekend van TV!!!, maar ook bij de blokker te verkrijgen tegenwoordig.
Heeft iemand hem en wat vind je ervan?

Toegevoegd na 23 minuten:
Het gaat me niet om dit soort moppen, maar om deze mop specifiek. Hij kan dus draaien ipv uitknijpen en de 'haren' zijn 360 graden en komt dus altijd overal bij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja, ik heb hem recentelijk bij de drogist hier voor een tientje of twee op de kop kunnen tikken, en hij bevalt me uitstekend. Geen geduw, het centrifuge-systeem werkt gewoon zoals het moet werken, en de mop is lekker licht en wendbaar en past helemaal onder de bank en de kast omdat-ie helemaal plat kan. Alleen nieuwe moppen bijbestellen zal lastig kunnen worden, maar tot die tijd : prima dingetje. Ik ben meer van de mop dan van de dweilstok-met-doekjes, die ik vaak erg zwaar vind, dus ik zal hem je aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo'n soortement van systeem gebruikten we ook bij mijn vorige werkgever. Werkt prima, je kunt je mop in het bakje links uitknijpen, zodat de vloer niet zo ontzettend nat wordt.
Goed dingetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al jaren zo een soort set. Het bevalt me prima. Je hebt ze alleen ook veel goedkoper bij de blokker (zie link, die is dan van Leifheit maar je hebt ze ook van het standaard blokker merk en dat werk net zo goed).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is erg handig dat je de mop er af kunt halen en kunt wassen.
Het draaisysteem is prettig omdat dit niet zoveel kracht kost als het uitknijpen (zeker met slechte gewrichten e.d.)

Deze zijn beter dan andere moppen (naar mijn mening)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing