Waarom is een Filterqueen 'stofzuiger' zo ontzettend duur?
Net bezoek gehad van een verkoper. We hadden een ballon gevonden met een kaartje eraan dat we een staatslot kregen als we even onze gegevens opstuurde. Er stond op het kaartje dat de gegevens gebruikt werden voor promotiedoeleinden. Op de site van het bedrijf werd het me niet duidelijk dus het kaartje maar gewoon opgestuurd.
Er bleek dus een demonstratie van de Filterqueen aan vast te zitten. Dus die verkoper heeft wat plekken in huis schoongemaakt en liet mooi op een filter zien hoe ontzettend vies onze vloerbedekking en bank waren. Nou prima stofzuigertje dus, maar 2000,- vind ik echt behoorlijk veel. Waarom is dit? En waarom zijn deze 'stofzuigers' niet in de reguliere winkels te koop maar alleen via een verkoper die 2 uur lang een demonstratie bij je thuis geeft? En waarom had ik er nog nooit van gehoord terwijl ze al 30 jaar in Nederland bestaan. Als het zo geweldig is dan had iedereen er toch allang een?
Het zijn dus wat meer vragen maar hoop dat iemand het me kan vertellen.
de vertegenwoordiger die bij ons kwam stotterde als een gek hij is wel 4 uur bij ons geweest
alleen wij hebben een dyson stofzuiger en ik zoog eerst een stukje met mijn dyson en toen hij met zijn filterkoninging en er kwam geen stof meer op zijn filtertje
dat viel hem toch tegen hahaha
heb hem dus ook niet gekocht
dyson is zeker zo goed en kost maar 300 euro
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.