Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een huishoudhulpje om zakjes leeg te drukken zonder vieze vingers te krijgen?

mijn poes miep krijgt iedere avond 1/3 zakje (dieet)voer.
ik strijk er dus 1/3 uit, en heb steeds weer vieze kattenvoervingers.
is daar een hulpje voor op de markt?
wat wellicht het zakje ook afsluit?

als zoiets bestaat, zou een foto fijn zijn.

Rieneke1
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Een eerste oplossing zou misschien plastic handschoenen zijn? Dat scheelt in ieder geval al in de vieze kattenvoervingers.
En als je nou een luchtdichtbakje koopt en daar het hele zakje in doet? Kan je bij het voeren met een vork/lepel elke keer 1/3 eruit halen.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Misschien een optie om een grote wasknijper te gebruiken, om het voedsel uit het zakje te laten glijden.
Kun je het meteen gebruiken om het dicht te maken.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom krijgt ze maar zo weinig dan? je kunt toch ook een heel zakje geven? natvoer is zooo belangrijk voor katten.ik geef mijn kat 2 keer per dag natvoer entussendoor eet hij wat brokjes. lees eens op www.kattenplaza/kattenforum. daar staat heel veel over voeding voor de kat/poes. maar je probleem kun je oplossen door een lepel of zo te gebruiken denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn kat eet de brokken van Royal Canin, dat is hoogwaardig voedsel en ze krijgt van mij ook een derde zakje of blikje gourmet, gewoon voor het lekkere. Maar ik doe de inhoud gewoon in een tupperware bakje en dan haal ik het met een lepeltje eruit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat heet een bakje en een lepel. Misschien nog een deksel. Ook afwasmiddel is dan gemakkelijk, met een borstel en een theedoek. De verwarming is ook handig dan.

Genoeg hulpjes te vinden voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O wat een goede vraag, ik vind het ook altijd zonde van het restje.
Wat ik zelf doe, en dat helpt wel iets bij mij is het hele zakje goed kneden (zolang het dicht is), daarmee valt de massa er meer vanzelf uit als je hem openmaakt en omkiept. Mogelijk helpt dat ook voor porties (ik geef nl wel het hele zakje)
amigo
14 jaar geleden
Het zakje openknippen en in z'n geheel in de voerbak doen. De poes likt het dan wel schoon.
Je kan ook voor een paar centen een doosje operatiehandschoenen kopen, of een boterhamzakje als handschoen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om ze leeg te krijgen zijn er speciale hulpjes voor, om geen vieze vingers te krijgen niet... Zakje open maken, legen in een aflsuitbaar bakje en van daaruit met een lepel doseren is het enige dat ik kan bedenken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zulk soort klusjes pak ik altijd een goedkoop boterham zakje en die gooi ik na gebruik weg.
Gewoon om je hand heen doen alsof het een handschoen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing