Kan je pas gewassen gekreukte kleding strijkvrij krijgen met een kledingstomer?

Kun je daar je pas gewassen gekreukte kleding goed strijkvrij mee krijgen?
Ik bedoel uiteraard kreukvrij.

5 uur geleden
LeonardN
4 uur geleden
Wat is de betekenis van strijkvrij volgens jou of wat bedoel je ermee?
Bedoel je niet te vragen: kreukvrij?
Als je dmv een kledingstomer een kledingstuk strijkvrij zou krijgen zou dat natuurlijk nog mooier zijn, maar ik denk niet dat je dat kan verwachten, want dat zou een stomer ook nutteloos maken. Als je iets niet hoeft te strijken hoef je het ook niet meer te stomen. Met een kledingstomer (of strijkapparaat) maak je een kledingstuk kreukvrij. Sommige overhemden worden verkocht als zijnde "strijkvrij", je zou ze niet hoeven te strijken.
Pieterke
4 uur geleden
@LeonardN: Dat bedoel ik inderdaad. Foutje!

Geef als eerste antwoord