Hoe kan ik lijnolie vlekken verwijderen?

Er zitten gekookte lijnolie vlekken op tuintegels.

Weet iemand waarmee ik deze kan verwijderen?

3 uur geleden
Amadea
3 uur geleden
Met een biologisch afbreekbaar afbijtmiddel.
Abcde
2 uur geleden
Kun je de tegels niet omdraaien, zodat de onderkant boven komt te liggen?
Inekez1
een uur geleden
Ik ken mensen die juist lijnolie gebruiken om hun terrastegels te impregneren. Als je de vlekken niet kunt verwijderen, is het misschien een idee om de hele tegels met lijnolie te behandelen zodat je de vlekken niet meer ziet.
Inekez1
een uur geleden
Als je het wel wil proberen te verwijderen is het goed om rekening te houden met het materiaal van je tegels. Wat goed werkt op bijvoorbeeld beton, kan funest zijn voor natuursteen.

Geef als eerste antwoord