Waartoe dient dit voorwerp?

Picture for question
een maand geleden
Ritsuka
een maand geleden
Drijft het rode object?
Inekez1
een maand geleden
Zou het zo'n drijf-voorwerp kunnen zijn voor aan de gootsteenstop? Zodat je niet onderwater naar de dop of het kettinkje hoeft te zoeken.
Amadea
een maand geleden
Is het rode object van rubber of van plastic?
Decorte
een maand geleden
Het object drijft niet en is van rubber.

Antwoorden (1)

Verrassing: het blijkt een safety lock voor een Brabantia strijkplank te zijn. Daar vergrendel je het frame mee om te voorkomen dat de plank plotseling kan inklappen. (Wat vooral verstandig is als er kleine kinderen in de buurt zijn).
Plaatje bij antwoord
Amadea
een maand geleden