Hoe krijg ik vinylvloer niet meer glad door haarspray en olieen?

Mn vinylvloer is gevaarlijk glad geworden door haarspul met allesreiniger blijft t glad wat kan ik doen?

4 maanden geleden
1.1K
Abcde
4 maanden geleden
Stel de vraag aan je kapper, die zal er wel een speciaal schoonmaakmiddel voor hebben. Misschien kun je een bakje daarvan kopen, of kan de kapper het voor je bestellen. Zo ben ik aan een goede harenbezem gekomen om hondenharen te verwijderen thuis.
Pieterke
4 maanden geleden
Probeer het eens met lauw/warm water met mild afwasmiddel. Ik maak mijn vinyl vloer altijd schoon met alleen water of soms met water met mild afwasmiddel. Afwasmiddel maakt niet glad, allesreiniger wel.

Geef als eerste antwoord