Hoe kom ik aan zoveel stof?
En ieder huis heeft stof, dat weet ik. Maar als ik een dag niet schoonmaak zit overal alweer een waas overheen. We hebben helaas ook veel zwarte meubels dus het valt meteen op. Ik swiffer elke dag, dweil elke dag en neem alles nat af. Probeer goed te ventileren (ouder huis dus moet ramen dan open zetten. Bij koud weer doe ik dat niet voortdurend)
Het is zelfs zo erg dat als ik donkere kleding aan het ik na een half uurtje ook onder het stof zit dus ik schaam me rot als ik ergens kom en onder het stof zit. Ik dacht eerst dat het door het verbouwen kwam, maar dat is al 3 jaar geleden. Daarna dacht ik dat het door de kat kwam maar die leedt niet meer dus dat is het ook niet. Ik krijg het ook niet uit de kleding. Wollen kleding kan k na 1 keer dragen gewoon weggooien omdat het in de wasmachine er helemaal vast in gaat zitten en alle kledig lelijk wordt. Zo zonde. Er moet toch een oplossing of oorzaak zijn lijkt me? Het stod lijkt op hele dunne kleine witte haartjes van ong een centimeter. In mijn vorige huis had ik hier geen last van
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.