Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik vieze luchtjes weg uit de kamer van mijn tiener zoon?

Mijn zoon is 18 en heeft een slaapkamer die erg stinkt (zijn woorden niet die van mij). Hij schaamt zich ervoor en snapt niet hoe die lucht er in de eerste plaats komt. Hij ruimt zijn was op en ik zet elke dag alle ramen open in het huis. Ook leegt hij expres elke dag zijn prullenbak. Ik heb al gezocht naar de oorzaak maar heb niks kunnen vinden, en zijn hele kamer schoonmaken heeft ook niks geholpen want het kwam gewoon weer terug. Weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Omdat je een flink aantal uren in de slaapkamer doorbrengt, is het belangrijk dat er een constante stroom met verse, nieuwe zuurstof wordt aangevoerd. De gemakkelijkste manier om dit te doen, is je raam ‘s nachts open te zetten.
Kleding die je niet iedere keer na het dragen wil wassen (zoals een colbert of wollen trui) kun je daarom het beste eerst uithangen voordat je deze terughangt in de kast of aan het rek. Zo is de ergste geur eruit en neem je de muffe geur niet mee in je slaapkamer.
Zet kamerplanten in de kamer: Door de zuurstof reinigende werking van planten, wordt de lucht in je slaapkamer automatisch ververst. Je ademt dan een frisse, schone en vooral zuurstofrijke lucht in. Een echte must dus om die muffe geur in je slaapkamer om te zetten in één en al frisheid.
fremar
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing