hoe kleding het snelste laten drogen zonder droger?
Ik heb een gezin met 3 kinderen en 2 volwassenen. Dat maakt anderhalve tot 2 wassen per dag.. ik moet dus alles zo snel mogelijk droog krijgen met de droger om bij te kunnen blijven. Want aan een wasrek is het in 1 dag niet droog en past het niet. Hoe doen jullie dit? Want ik wil niet meer dat de kleding krimpt. Wordt me een beetje te duur.. ben heel benieuwd hoe andere grotere gezinnen dit doen. In de zomer is het drogen buiten natuurlijk geen punt..
Kleding op hoge temperatuur laten drogen waardoor die krimpt, is niet wijs.
Dat ik "teveel" was ben me opzich wel van bewust, we hebben elke dag schone kleding aan.
De verwarming hoog zetten vindt ik inderdaad een goede, alleen is mijn badkamer zo klein dat ik daar niet mijn was kan drogen. De enige plek waar bij ons een was rek kan staan is in 1 van de kinder kamers. Maar daar zou ik inderdaad ook de temperatuur omhoog kunnen zetten. Ik ben nu aan het kijken bij welke temperatuur de kleding ook droog wordt in de droger, 1/2
Was buiten drogen hoeft niet alleen in prachtig zonnig weer. Ook wind droogt goed, kan je onder een balkon waslijnen hangen? hangt het iig droog. Of midden in de tuin aan een droogmolen, kan de was draaien in de wind.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.