Hoe onderhoudt en vul je een stormaansteker bij?
Ik heb een aansteker gekocht die ook goed werkt terwijl er wind staat. Je kunt je sigaret dan aansteken (Ja k weet het roken is slecht, ik rook niet veel echter en sowieso daar gaat mijn vraag niet over) zonder gedoe met kommetjes van je hand maken (is zelfs gevaarlijk voor je met zo'n hete hoge vlam) ik heb er een van het merk Atomatic (zie de foto bijgevoegd) volgens mij is dit een zogenaamde stormaansteker?
Anyway heb nog wat vraagjes erover:
1. Hoelang doe je gemiddeld met een volle lading erin? Als je uitgaat van 10 sigaretjes per dag (rook er meestal 7/8 per dag, int weekend vaak wat meer)
2. Bijvullen hoe werkt dit exact? Hoe doe je dit goed en veilig? Gaat dat gaatje alleen open en dicht op het moment dat je bijvult neem ik aan?
3. Kun je de aansteker in je pakje sigaretten stoppen? Of mogen er geen tabaksresten tegen het bijvulgaatje komen?
4. Moet je zo'n ding onderhouden? Zoja hoe en wanneer?
Ik heb tot nu toe enkel alleen ervaring met wegwerpaanstekers, met name BIC vind ik goed. Maar met wind een peuk aansteken is zo irritant. Heb vanmiddag deze stormaansteker gekocht, hij zat al vol dus heb m geprobeerd al, werkt goed!
Graag reacties! Bedankt alvast!
Dennis
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.