Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een geverfde pantalon een andere kleur geven?

Mijn lievelingspantalon was heel licht groen. Ik kreeg daar een klodder muurverf op (die ik niet had gezien) en die ging er niet meer uit. Mijn echtgenote heeft de pantalon toen geverfd in de wasmachine, maar nu is hij donkergroen (ik kan me herinneren dat het kruidvat vroeger tig kleuren beschikbaar had, maar nu maar één groen). Hoe krijg ik de pantalon ooit weer lichtgroen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Ik denk dat je echtgenote het goed heeft gedaan, de enige manier om een vlek weg te werken in een kledingstuk, is het kledingstuk donker te verven. Maar ook dan blijft de vlek meestal nog zichtbaar, dit omdat de vlek ook donkerder kleurt.
Maar je wil de broek toch weer lichtgroen, dat doe je door de broek eerst te ontkleuren met het hiervoor bedoeld product, vervolgens ga je lichtblauw met geel mengen tot je de gewenste kleur hebt bereikt, neem bij twijfel voor advies contact op met Dylon. Dylon heeft 5 verschillende tinten groen in het assortiment, kies voor de wasmachine methode, kijk eerst in de Dylon shop, of er een geschikte kleur bijzit, als het Kruidvat deze kleur niet heeft en niet kan leveren, bestel hem dan via de site van Dylon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing