Hoe maak je een bubbelbad het beste (en het liefst snel) schoon?
Er is een soortgelijke vraag maar die heeft niet het antwoord wat ik zoek.
Ik heb een bubbelbad (merk Riho), gewoon voor in de badkamer, dus binnen.
Het huis waar ik nu woon huur ik en de vorige huurders hebben blijkbaar nooit het bad gereinigd waardoor het nu behoorlijk vuil is, ik heb het dan over de zwarte vlokken (resten van huidschilfers, badolie etc.) die uit de gaten (waar lucht/water uit komt) komen.
Ik heb al van alles geprobeerd, er is al een hele fles HG reiniger in gegaan, al zeker 5 sodazakken (kilo per stuk) en die hebben er ook een nacht in gezeten om te weken.. Ik heb er zelfs al een vaatwastablet in gedaan (tip van een andere site) maar het blijft maar komen.. ik word er echt hopeloos van. Nu heb ik van Riho de ontsmettingstabletten gekocht maar het blijft ondanks dat ook nog komen.. moet ik maar gewoon doorzetten of heeft iemand de gouden tip? Alvast heel erg bedankt!
Daarbij wordt o.a. aangeraden om met heet te wassen met soda (heb je al gedaan) en daarna nog een keer heet wassen alleen dan met azijn. (niet combineren) Is dit trouwens niet het probleem van de verhuurder? Die hoort het in goeie staat op te leveren. ps. doe eens een paar van die vlokken in een glas en kijk wat er gebeurt als je er azijn of chloor of peroxide bij doet. (weer niet de middelen mixen)
Met een riho bad. Het bad laar altijd vlokken of vekketjes los. Geaag wilde ik weten wat de oplossing is
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.