Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een vaatwasser verstopt raken van hagelslag?

Een collega van mij kwam laatst boos naar me toe. In de vaatwasser lagen namelijk wat hagelslag korrels van mijn bord. Ze was erg boos en zei dat de vaatwasser verstopt zou raken hierdoor. Ik was het hier niet mee eens. Mijn vaatwasser thuis spoelt dit namelijk altijd weg. Na een hevige discussie heb ik komende week een afspraak met mijn manager. Hij zei dat hij wilde praten over de 'gang van zaken'. Ik weet zeker dat dit een onderwerp gaat worden tijdens de vergadering. Dus mijn vraag: kan het dat een vaatwasser verstopt raakt van hagelslag? Of smelten de korrels en worden deze weggespoeld? Alvast bedankt voor het reageren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Chocolade (en dus ook hagelslag) bestaat voornamelijk uit (cacao)vet en suiker.

Vet in de afvoer kan gaan stollen en zo verstoppingen veroorzaken. Er zit dus een kern van waarheid in.

Maar je moet het wel in perspectief zien. Op een normale vaat zit véél meer vet dan in een paar hagelslagkorrels. Wanneer dat vet een werkelijk probleem was dan waren er veel meer problemen met vaatwassers. Het hete water en de agressieve vaatwastabletten maken korte metten met dat vet.

Hagelslag in je vaatwasser is dus géén probleem !
Collega's zijn personen die uitsluitend zijn verenigd om een gezamenlijk doel te bereiken, waarbij de capaciteiten van iedere collega om dit doel te bereiken, door de anderen worden gerespecteerd.
Het gaat hier vast niet over hagelslag!
Vraag er na en praat hier over!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing