Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Schuiframen aan de achterkant, glazenwasser dus geen optie en ik kan er niet bij... hoe maak ik ze schoon??

Als ik uit het raam hang met een buigbare stok, kan ik niet genoeg kracht zetten om ze echt schoon te krijgen. Wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Wachten op een forse regenbui, daar zijn ze voor. ;)
Ivana
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dan moet je iemand regelen die met een ladder omhoog kan en het even schoonmaakt.
als je buren ook zoiets huis hebben zou je kunnen vragen hoe zij het altijd doen
15 jaar geleden
Misschien kun je een langer iemand vragen om uit het raam te hangen met een stok. Jij kunt dan die persoon vasthouden. Kennelijk kun je er met ladders e.d. niet bij. Zoek de oplossing eerst in richting waar jij zelf aan denkt. Moet de stok buigzaam zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mischien is dit een goed idee voor je.. heb het wel is op tv gezien, het lijkt te werken, alleen ik weet niet of het ook voor jou geldt.. maar het heet een magnetische raamwasser - raamwisser
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een aquariumspons! Werkt fantastisch, alleen moet je niet teveel sop gebruiken want je kunt natuurlijk niet wissen. Maar als je heel heet water met spiritus oid gebruikt droogt het streeploos op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zet er de hogedrukspuit op, als de afstand niet te groot is kan je er misschien een steelpannetje met water tegen gooien. Niet het pannetje hoor! :0
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing