kun je de geur van sperma maskeren?
Er is wat sperma in mijn beddengoed gekomen, en ik kan pas over 1 dag de wasmachine weer gebruiken. Hoe maskeer ik de geur tot die tijd? Want woon met meer mensen in het huis
5.6K
5.6K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad ItislLeClerc.
Cryofiel
10 jaar geleden
Die stank ken ik dan weer niet.
Ik sla niet zo vaak een verse maïskolf tot moes. Zeker niet in mijn beddengoed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lachen
ik denk dat je moet opletten wat je eet
probeer rekening te houden met scherpe kruiden dan krijgt de sperma een milde geur.
het is net mondgeur,eet je veel knoflook dan zal je het merken
ik denk dat je moet opletten wat je eet
probeer rekening te houden met scherpe kruiden dan krijgt de sperma een milde geur.
het is net mondgeur,eet je veel knoflook dan zal je het merken
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wahahaha, ik ook niet, maar ik plukte wel eens verse mais uit het maisveld en ging dan al die pitjes los peuteren. Bij hele verse mais komt er dan wit sap vrij en dit ruikt net zo.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Eens zien of ik nu voor de tweede keer dezelfde reactie plaats:
Wahahaha, ik ook niet, maar ik plukte wel eens verse mais uit het maisveld en ging dan al die pitjes los peuteren. Bij hele verse mais komt er dan wit sap vrij en dit ruikt net zo.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Hahahaha
Ik heb wel eens gehoord dat de heren veel kiwi en ander zoet fruit moeten eten, dan is de geur (en smaak) beter...al verwacht ik niet dat VS het uit zijn laken wil oplikken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sjongejonge... Wat een fantastische discussie :) En sperma heeft wel degelijk luchtjes. Maar als je een druppeltje naast je sekspartner of tissue gespoten hebt en je ruikt dat vervolgens een dag lang door de hele kamer dan zou ik op zich ook even nadenken of dat wel klopt.
Anders zeg ik: wierook! Altijd leuk... Als ik door ons trappenhuis loop en ik ruik wierook dan denk ik "aha, de 16- en 17-jarige buurjongens hebben weer zitten blowen terwijl hun moeder weg was" maar nu denk ik daar toch opeens heel anders over... :x
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat er niet om dat ik er nog op moet liggen. Maar dat het beddegoed in de wasmand gaat.
Het is niet zo dat de hele kamer er naar ruikt ()
Het is niet zo dat de hele kamer er naar ruikt ()
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sperma ruikt steeds erger naar mate dat het blijft liggen, doe je het af met een doekje en je gooit het in de vuilnisemmer dan stinkt hele emmer de dag erna van. je kunt indd afvragen of je maar 1 laken hebt .of zo slim zijn een handoek neer te leggen als je begint of een condoom te gebruiken..ook niet geheel onverstandig.. het is toch smerig om op die vlekken te blijven liggen gadverdamme ...en nogslecht voor matras ook, zoiezo is het aan te raden een zeilte of dergelijke matrasbeschermer te gebruiken alle sperma die steeds het matras indringt na een jaar is dan matras toch zo smerig als wat, zelfs met vrouwen onder elkaar gebruiken wij wat om eronder te leggn dat niet al het geil je matras intrekt of olie
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.