Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik de zwart met witte plak op t-shirts bij de oksels ?

Waarschijnlijk een chemisch reactie door de deodorant - deodorant roller met combinatie van zweet.

Toen ik deodorant spray variannt gebruikte had ik zit erg vaak vooral in de zomer bij de oksels van me werk shirts, het voelt dik en teer achtig aan en het heeft een vreemde geur, nu gebruik ik al een tijdje een deodorant-roller daar had ik geen problemen mee, sinds kort ook een het probleem door de roller vermoed ik.

Ik wil dit gemakkelijk verwijderen omdat bijna alle werk shirts dit probleem hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb je iets aan deze antwoorden.
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/schoonmaken-wassen/oksels-witte-shirts-vergelen-enige.207491

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Oxy action op de vlek smeren, paar uur laten intrekken en dan wassen zoals je gewend bent.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Is je kleding verkleurd onder de oksel door transpiratie? Of transpiratie in combinatie met deodorant?
Voordat je het in de wasmachine stopt kun je:

* Spuit dan voordat je de kleding in de wasmachine stopt op de plekken in met glansspoelmiddel die je normaal gebruikt voor je vaatwasser. Even laten intrekken. * * Of smeer het goed in met afwasmiddel. Even laten intrekken.
* Of vul een sprayfles met azijn en spuit dat flink op de vlekken. (Vooral voor de geur goed).
* of laat het een nacht weken in een bak water met een vaatwastablet.

Bronnen: ◾omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of ik misschien iets verkeerd deed, maar glansspoelmiddel hielp bij mijn wasgoed niets.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding