Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de omgeslagen nepbontrand van mijn leren laarzen weer mooi wit?

Door gebruik worden deze langzaam steeds grauwer. Wie heeft voor mij een tip met welk middel ik deze weer wit/schoon zou kunnen maken?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
981
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bleek?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga naar de apotheker en koop zuurstofwater Dat zou kunnen helpen
Robby BB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je waterstofperoxide, dat is een verbinding tussen water en zuurstof. Of dat werkt hiervoor weet ik niet, maar welke sterkte zal groentjemar dan nodig hebben, daar zal de apotheker ook naar vragen. Bij de drogisterij is waterstofperoxide ook te koop, de drogist mag dat ook mengen tot de juiste sterkte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar heb ik het over, dan mischien beter naar de drogist omdat hij zij wel ervaring zal hebben. Ik vermoed ook dat het bij de drogist goedkoper zal zijn.
Ik zou het proberen met textielreiniger. Bijvoorbeeld HG vlekkenspray extra sterk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou biotex kunnen proberen, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het schijnt heel goed te werken om witte stoffen weer wit te krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding