Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik haarverf van mijn koptelefoon af?

Ik heb een week geleden maar haar geverfd. Er komt nog steeds kleur van mijn haar af, vooral op mijn handdoek. Maar ik deed mijn witte koptelefoon op en merkte dat ik rood is geworden door mijn haar. Ik baal er heel erg van natuurlijk. Ik probeerde met water, zeep, dreft, azijn en citroen, maar het wilt er niet uit. De gedeelte wat rood is geworden is soort van plastic stof.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb je de verf wel goed uitgespoeld, dit moet je minimaal 10 minuten spoelen, denk daar de volgende keer aan, dan heb je geen last van vlekken meer. Maar dat is de vraag niet, verfvlekken veroorzaakt door haarverf, verwijder je door er haarlak op te spuiten dit op te laten drogen en dit vervolgens af te nemen met een lauw warm vochtig doekje. Dit werkt zeker als de vlek er nog niet zo lang inzit, als de vlek er langer inzit, dan is de kans kleiner dat het lukt, zeker als/omdat je al met andere producten in de weer bent geweest. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met spritus? Rood is een moeilijke kleur om uit wit te halen.
Ik vraag me toch af welke haarkleur je gebruikt hebt, met alle merken van de drogist heb ik nooit gemerkt dat het afgeeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing