Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn harige kledingstukken onthaard uit de wasmachine?

Als je sommige kledingstukken helemaal onder de haren zitten, en ik doe ze in de was dan komen ze nat met haren eruit. Bestaat er een middeltje die de haren ondertussen dat het in de wasmachine zit eruit haalt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Stop bij je was een panty met daarin een tennisbal. Knoop de panty dicht zodat de tennisbal erin blijft zitten.
De haren blijven vastplakken aan de panty, en de tennisbal zorgt ervoor dat de panty blijft roteren in het wasmachine zodat deze zoveel mogelijk haren opvangt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou de kledingstukken voordat ze in de wasmachine gaan even ontharen met een wegwerpbare kleefroller. ( o.a. te koop bij winkels voor huishoudelijke artikelen ) dat scheelt een hoop. Een programma met een extra spoelstop of water wil ook nog wel eens helpen. Als je kledingstukken waar haren op gezeten hebben hebt gewassen, kun je het beste de wasmachine daarna een keer leeg laten draaien op een kort programma. Anders zitten de kledingstukken die je daarna wast ook vol met haren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb namelijk een Mupshond en die beestjes ruiven nogal wat af. Ik ga dat probleem proberen op te lossen met die tennisbal in een nylonkous dat is het enige dat ik nog niet heb geprobeerd om de haartjes uit de kleren te krijgen. Wat ook goed is dat ge na een waspartij waarin kleren hebben gezeten, dat ge uw wasmachine eens goed spoeld, dan komen de haartjes die tijdens het wassen zijn losgekomen in de filter terecht. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing