Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn whiteboard weer gewoon kan uitvegen?

Ik heb een groot whiteboard. Deze is al wat ouder en ik heb deze laatst helemaal schoongemaakt met van dat spul daarvoor. Helaas, als ik er nu iets op schrijf krijg ik dat er ook heel moeilijk weer af, dus niet gewoon vegen maar weer met dat spul schobben. Hoe kan ik mijn whiteboard weer nieuw leven in blazen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat je zou kunnen proberen het board te polijsten met staalfix of koperpoets als het goed is moet ie dan weer superglad worden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien is je board te veel ontvet waardoor de inkt meer in het board dringt en het er niet meer zomaar af te vegen is. Je zou kunnen proberen om er een soort olie of was over het board heen te smeren nadat je het nog een keer goed hebt schoongemaakt.

Misschien moet je verschillende soorten olie of was proberen voordat je ziet wat het best werkt. Ik denk b.v. aan zonnebloemolie, verdunde vloerwas (polish), autowas of gewoon pledge meubelspray.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding