Hoe zorg ik ervoor dat mijn ouders iets gaan doen in huis?
Ik woon nu op mezelf, en ik werk voor wat geld 1x in de week bij mijn vader en stiefmoeder in huis om schoon te maken. Alleen het probleem is, zelf doen ze werkelijk niks in huis. en ze hebben rond de 20 katten (alsjeblieft hou de opmerking 'WAT! ZOVEEL KATTEN?' voor je want ik weet dat het veel is). dan kun je je dus wel voorstellen dat het goor wordt. Mijn stiefmoeder speelt werkelijk de hele dag van 's morgens tot 's avonds laat facebookspelletjes en mijn vader werkt veel en blijft daarna op de bank. Zelfs in de vakantie doet hij niks. Hoe zorg ik ervoor dat ze die luiheid eens van zich af zetten? als ik er met mijn vader over praat begint hij onnozel te lachen en zegt hij; jaaa, weet ik wel, of hij zegt alleen: uhu. uhu. uhu.
Ik wordt er gek van, gelukkig heb ik er zelf geen last meer van maar ik vind gewoon dat volwassen mensen hun eigen huis schoon moeten kunnen houden zolang ze niks mankeren!
tips please?
@ rieneke; de katten worden goed verzorgd, ze krijgen beter eten dan mijn vader, haha. het is niet zo dat er overal uitwerpselen liggen, maar wel gewoon veel vlekken op de vloer, veel haar, overal kattenbakkorrels die aan de poten blijven plakken, brokjes hier en daar etc. De buren hebben er geen last van, behalve als ze binnen komen. die bijna nooit binnenkomen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.