Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de kragen van spijkerblouses weer mooi blauw?

Zowel mijn man als ik hebben verscheidene spijkerblouses die er nog prima uitzien. Maar op de vouw van de kraag zijn ze inplaats van blauw wit of gelig geworden. Wat kan ik daar nou eens aan doen? Balpointinkt is geen optie omdat het een heel andere kleur blauw is. Voor weggooien vind ik het nog veel te vroeg. Hele blouse verven alleen vanwege de kraag vind ik ook niet zo'n goed idee. Wat zouden jullie doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eens je blouses mee te wassen met een nieuwe spijkerbroek. Deze geeft de eerste keer af, misschien pakken de blouses de verfstof op en worden ze weer intenser van kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee! +1. Ga ik doen.

Andere antwoorden (6)

Ben bang dat je er weinig meer aan kunt veranderen. Hooguit een leuke bies erover heen naaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal verven is de enige goed optie, en anders lekker een setje nieuwe aanschaffen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks er aan doen gewoon zo laten. Tegenwoordig zijn spijkerjacken of spijkerblouse enz allemaal met witte vlekken hoewel in de kraag of ergens anders. Zijn al een paar jaartjes in de mode he,
Ik zeg goed strijken en aantrekken. Als er iemand wat over zegt. (hey is dat blouse van jou niet te oud?) dan zeg jij dat hoort zo...
Succes.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tijd dat spijkerblouses hip waren, is al weer even geleden dus ik zou iets nieuws kopen en die spijkerblouses thuis afdragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mode interesseert ons niet. Wij zijn dol op kleren van spijkerstof.
Je kan als je handig bent met naald en draad de kraag omdraaien dan zit zit de witte plek aan de binnenkant van de vouw ipv aan de buitenkant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie Tip! +1
Ik vind dat helemaal niet erg,het is een teken dat die veel gedragen is en dat je van die blouse houdt.
ze hebben mij altijd geleerd als kleding maar schoon is,dan mag het rustig ietsje versleten zijn.
en die kleur die krijg je niet meer terug,hooguit voor een paar weken en dan gaat hij toch weer weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding