Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goedkope(re) waspoeder voor de witte en bonte was, die je vuile was ook echt goed schoonmaakt?

Heb nu merkwaspoeder, ariel colour actilift en Omo. Die bevallen mij het beste, maar om geld uit te sparen, misschien is er ook een die vele malen goedkoper is en die ook zeer goed is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Subliem van de Action, prima spul!

Deze Subliem van Action is bij 30 graden minder maar bij 40 of hoger zie ik geen verschil met het duurdere Lidl product.
Wit 3 liter voor €1,99
Color 3 liter voor €2,59

Toegevoegd na 39 seconden:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=40&t=36200&start=40
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral zuurstofrijk wasmiddel werkt het beste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wasmiddelen van de Aldi en Lidl komen vaak als beste uit de test, en zijn veel goedkoper.
bamibal
13 jaar geleden
vaak zijn de huismerken van een winkel net zo goed als een merkproduct..en scheelt misschien een euro..
je betaald namelijkook de naam van een product, en ook de verpakking..

dus gewoon een keer een huismerk uitproberen, als het je niet bevalt kan je alsnog weer overschakelen naar wat je gewend bent..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf uit 'geldnood' het huismerk van de Aldi een tijdje gebruikt, was ik niet erg tevreden over.
Nu gebruik ik het huismerk van AH, niet Euroshopper nee AH, dat is weer iets duurder dan de Aldi, maar daar ben ik wel tevreden over.
Het was twee weken geleden in de aanbieding en met mij doen velen dat, dat weet ik, kopen in de aanbieding is er een, of meer gratis, prima toch ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wasmiddel van de Hema; is erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkopere wasmiddelen komen vaak als beste uit de test van de consumentenbond. Maar dan moet de machine zelf wel schoon zijn! Dus 1x per maand spoelen met machine reiniger (of leeg op 90 graden wassen), deur open laten staan als je 'm niet gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig om antwoord op te geven maar ik kan je een middel voorstellen wat in Frankrijk als wondermiddel wordt gezien. Het heet natriumbicarbonaat. In Nederland heet het zuiveringszout. Gooi met het gebruikte wasmiddel ook een flinke lepel zuiveringszout in de wasmachine. Het middel kan ingezet worden bij vlekken zoals van tomatensaus etc. maar ook transpiratievlekken en wat gore witte handdoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik inderdaad een huismerk, maar voeg eens een flinke scheut azijn toe.....ook in het wasverzachterbakje.
Je was wordt schoner.......zachter en ruikt echt niet naar azijn.bovendien heel goed voor je machine......ook soda toevoegen helpt echt
En natuurlijk als er aanbiedingen zijn en die zijn er vele.inslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing