Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een bankstel gekregen van mensen die (kennelijk) niet beschikten over goede afzuiging: het stinkt naar eten+hond, hoe krijg ik de geur eruit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ik denk dat dit heel moeilijk wordt. Maar een optie is om de bankstel te (laten) stomen. Met een stoomapparaat komen de meeste geuren en kleuren uit de stof.
Nog een optie is geur verdrijvende spuitbussen. Deze vind je in alle winkels wel, bij de schoonmaakmiddelen. (Ik kan niet zo op een merk komen). Dit heeft overigens geen blijvende werking.
Tijd zorgt er ook voor dat geuren langzaamaan verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een bankstel gehad die erg stonk naar de rook, dit is vanzelf weer weggegaan. de geur wordt snel minder denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets vochtig maken, en er een paar zakken fijne soda op leegstrooien. (dus niet de dikke korrels)

dit een tijd in laten trekken. meeste soda eraf vegen met een stoffer en blik (anders zit de stofzuigzak zo snel vol) en de rest met de stofzuiger verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik hiervoor PureAyre geurverwijderaar! Deze spray tegen hondengeur kunt u toepassen op uw bankstel, kussens, tapijt, kleding etc. om alle nare geurtjes te verwijderen.

Toegevoegd na 48 seconden:
http://www.pureayre.nl/index.php?action=extra&extra=A_hondengeur_verwijderen_&lang=NL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing