Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zit met een T-shirt waar ik hard geworden zweet vlekken bij de oksels niet uit krijg. Hoe los ik dit op?

Ik heb hem al meerdere keren in de machine mee gewassen, op 60 graden, maar het gaat maar niet weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Smeer de vlekken in met pure ossengalzeep en laat het een half uur weken.daarna nog eens op 60 graden wassen.Als ze er dan nog niet uit zijn zit er niks anders op dan afstand doen van je shirt of een soort ruit uitknippen en nieuwe stukken erin zetten.Kan heel leuk staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zou het in de biotex zetten,als dat niet lukt,zit er niets anders op dan je t shirt in de bak te gooien.
13 jaar geleden
Oxy Action op de vlek, nachtje in een laagje water laten intrekken en vervolgens meewassen met de witte was.

Ik ken het probleem en los het altijd op deze manier op. T-shirt is daarna als nieuw.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens, sinds is Rexona Maximum protection gebruik zweet ik nauwelijks meer. Maar die creme kan ook in je shirt trekken en ook dat verwijder je met Oxy Action.
13 jaar geleden
Je T-shirt inspuiten met spoelglans voor de vaatwasser, een paar uurtjes laten inwerken en daarna gewoon uitwassen en weg is de vlek.

Toegevoegd na 45 seconden:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Zweetvlekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnt een kennispartner te zijn, die daar het antwoord op weet.
Dus ik zou zeggen: gebruik dat product.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak het t-shirt nat en smeer er wat bakpoeder over laten inweken en dan wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing