Ik vind Vanish te duur, welke huismiddeltjes kan ik in plaats daarvan gebruiken?
Voor lastige vlekken.
16.9K
16.9K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanish has to vanish
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ alvast voor de compensatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij ook een compensatie, hoor! Maar waarvoor eigenlijk? Ik geef elk antwoord waar het roze woord niet in voorkomt een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze kennispartner is ook niet zo scheutig met de goede adviezen in deze categorie, moet ik zeggen. Dit zou toch een mooie reactie moeten ontlokken als er werkelijk een persoon achter deze campagne zat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kennispartner is waarschijnlijk aan het inventariseren waar ie in de volgende reclame mee aan moet komen om het verkoopbaar te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook een bij de Zeeman voor antivlekkenmiddelen. Daar is zo vaak van dit soort dingen in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aldi heeft het ook regelmatig, spotgoedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weetje wat het grappige hier aan is? Vanish is Kennispartner in deze catogorie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste wat de 'kennispartner' tot nu toe gedaan heeft, is nergens op reageren......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geintje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat vanish nooit nodig gehad.
Ik heb nog nooit een vanish produkt gekocht en ook niet iets vergelijkbaars.
Als een vlek er met (ossegal)zeep en een borsteltje niet uit gaat:
* dan draag ik het als hobbykleding: lekker kliederen met lijm en verf. Of heb ik nog een perfect huismiddeltje: de schaar! * dan verknip ik het tot repen om er weer iets anders van te maken. Toegevoegd na 2 uur:
Nog een tip om vlekjes weg te werken: Haak een bloemetje en naai dat op het vlekje.
Of, als je niet zo hakig bent:
soms zijn er goedkoop van die strijkapplicaties te koop.
Strijk die op je vlekken!
Als een vlek er met (ossegal)zeep en een borsteltje niet uit gaat:
* dan draag ik het als hobbykleding: lekker kliederen met lijm en verf. Of heb ik nog een perfect huismiddeltje: de schaar! * dan verknip ik het tot repen om er weer iets anders van te maken. Toegevoegd na 2 uur:
Nog een tip om vlekjes weg te werken: Haak een bloemetje en naai dat op het vlekje.
Of, als je niet zo hakig bent:
soms zijn er goedkoop van die strijkapplicaties te koop.
Strijk die op je vlekken!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.