Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik een jongen van 15 jaar betalen om mijn auto (Fiat punto) te laten wassen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

7,50 is een goed bedrag. Daar deden wij het altijd voor en we hebben nooit te horen gekregen dat het te hoog of te laag is. Voor iemand van 15 jaar is het wel veel maar als het eenmalig is vind ik het een prima bedrag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Betaal hem de helft van het bedrag waar je het zelf voor zou doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
8 euro ofzo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een autowasstraat kost het ongeveer 6 euro, inclusief in de was zetten (tot 10 bij een behandeling met hard wax).

Ik zou zelf denk ik aan 5 euro denken als de auto heel goed schoon wordt gemaakt en in de was gezet en wordt gezogen. Ik vind dat best nog een hoog bedrag voor een klusje. Het hangt er ook van af of het je zoon is of een onbekende (buurjongen)?

Toegevoegd na 18 uur:
Mijn redenatie is dat het hier gaat om een klus(je) en er een beloning tegenoverstaat. Het is niet zozeer werk.

De beloning moet gerelateerd zijn aan de prestatie, de leeftijd en relatie (zoon is toch anders dan buurjongen of vreemde). ik zou daarom zeker niet meer geven dan dat je bij de pomp kwijt bent en je kunt altijd nog 2,50 extra geven als de taak extra netjes is uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou 10 euro geven 5 euro voor de moeite 5 euro voor een frisse glimmende punto!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien ben ik een schriep, maar voor een kwartier werk vind ik 5 euro een heel mooie beloning, zeker voor een knul van 15.
Rieneke1
15 jaar geleden
Ha, die Hendick;

Ik vind vijf euro mooi genoeg. Mijn kinderen (15 en 17) vangen voor hun reclamewijk (uur à vijf kwartier werk) ook dat bedrag, met soms een toeslag voor extra gewicht. Een auto goed wassen en drogen kost ook al gauw een uurtje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo te lezen ben ik de enige die € 5,- erg weinig vind.
Die jongen wil wat verdienen,wat is nu € 5,- tegenwoordig ?
Okee,als het alleen van buiten wassen is zou het kunnen maar als het uitgebreider moet zou ik meer geven denk ik.
Ervaring heb ik er niet mee want ik doe het altijd zelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zat eigenlijk in de richting van een tientje te denken.
Maar nu ik er over nadenk.....is dat misschien niet veel om te krijgen,maar wel om te betalen voor een schone auto.

Ik blijf het toch maar zelf doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Me broertje krijgt 7,50 van me vader
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Graag een vergelijkend warenonderzoek.

Een goede autowasstraat hoeft niet meer dan 7,50 te kosten. Inclusief bodemreiniging, wax etc. Moet je er alleen wel even zelf naartoe rijden.

Een jongen komt voor je deur dat ding wassen. Handig, hoef je niet naar de wasstraat. Maar de auto wordt niet zo schoon als in de wasstraat.

Ik zou hem hetzelfde betalen als wat de wasstraat kost, en de volgende keer naar de wasstraat gaan. Is nog beter voor je ootoo ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing