Is een druppel water in je oog tijdens schimmel verwijderen badkamer schadelijk (zie uitleg)?
Heb ik weer, domme actie, ik had een veiligheidsbrilletje en mondkapje moeten halen maar dat heb ik dus niet gedaan.
Ik heb met een borstel op stok de schimmel verwijdert uit de badkamer, daarna ben ik ermee over het plafond gegaan. Vervolgens was mijn idee om met de harde straal van de douche sproeier alles schoon te spuiten. Zo gezegd zo gedaan, toen kreeg ik dus een dikke druppel precies in mn oog. Of het nou weerkaatste van de muur of het plafond weet ik niet maar schimmel is natuurlijk schimmel. Ik ben gelijk een ui gaan snijden om te huilen, dat werkte slecht dus heb ik de rainbow bridge maar gekeken. Ik heb even kunnen huilen maar ik ben toch een beetje bang. Het heeft verder geen pijn gedaan of wat ook hoor, maar ik ben dus bang dat d schimmel mogelijk verder gaat leven in mn oog met alle gevolgen van dien. Moet ik me zorgen maken of niet?
Maar de volgende keer kun je beter je oog flink uitspoelen met lauwwarm water. Dat is sneller en beter.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.