Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe was ik een sterke zweetlucht uit sportschoenen?

Om sportschoenen schoon te krijgen gebruik ik altijd de wasmachine. Er gaat goed wasmiddel in en zelfs waszachter in de hoop de zweetlucht eruit te krijgen. Helaas is me dit tot op heden nog niet naar mijn zin gelukt. De schoenen worden schoon maar blijven een muffe lucht houden na het wassen. Wie heeft dé oplossing voor me?

(Ik weet dat er een recentelijke vraag over is, maar het antwoord wat me helpt staat er niet tussen.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kunt bij www.sweat-guide.nl speciale protexx sponzen bestellen. Deze doe je 's avonds in je sportschoenen en deze nemen voor 90% vocht op. Tevens geeft het een frisse geur af en het heeft een bacterieremmende werking.
Bij mij 100% resultaat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Shoepaddys

http://www.sweat-guide.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik weet niet waar je woon meestal hebben een schoenenzaak ook een spray deze kan je goed inspuiten. Als je het hebt ingespoten is het beste de schoenen even 1 dag buiten te laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed wassen, in een planten spuit met waterverdunde bleek doen en daarmee de binnen kant van de schoenen inspuiten en de oude inlegzooltjes weg gooien, bij Scapino kun je leren inlegzooltjes kopen, waarschijnlijk is dat de enige manier om de stank eruit te krijgen.
In verschillende schoenenwinkels kun je schoendeo kopen en scheelt ook een hoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In emmer met azijn voor de was Beurt ,ja je schoenen moeten er wel tegen kunnen . Bio tex Gewoon in een emmer laten weken ,met bio tex Altijd prima ! Laat het niet zo aan lopen ,gebruik sokken helpt enorm .en op tijd voetjes wassen ,en je sport schoenen niet te lang aan ,laat ze uit wasemen buiten op de venster bank .en nogmaals op tijd in een emmer bio tex .succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Talkpoeder in de schoen doen en een paar uur laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geurvreters in je schoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sodakorrels in je schoen en de volgende dag verwijderen ze absorberen de lucht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de aktie sport kun je een spray kopen die zet je in je schoen en dan druk je zacht en dan komt er een super frisse geur uit! Ongeveer 5/6 euro. (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing