Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je de binnenkant{bodem} van een broodrooster zuiver?

Tijdens het roosteren vallen er kruimels op de bodem en branden erop. Hoe kan je die verwijderen.{heb er geen lade onderin zitten}.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Stekker eruit, en op zin kop houden zou naar mijn mening de enige manier zijn ivm het niet aanwezig zijn van een lade. Stofzuiger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je een schuursponsje op een dusdanige grootte knippen dat 'ie door het gleufje past. Vervolgens kun jij bijvoorbeeld de achterkant van een mes er op zetten, om het sponsje makkelijk heen en weer te schuiven. Op die manier moeten de aangekoekte kruimels wel loslaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kruimels kun je er zo uitschudden, daarvoor zou ik geen speciale toeren uit halen.
Maar soms vallen er ook van die klonterig stukje kaas e.d. naar beneden en dat is niet zo fris.
Mijn eigen broodrooster heeft een bodem die je makkelijk met een kruiskop-schroevendraaiertje los kunt schroeven. Dat doe ik eens in de zoveel tijd, dan maak ik het onderplaatje schoon, maak die weer goed droog en schroef hem weer vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekker eruit halen, ondersteboven houden, kruimels eruit schudden en daarna eventueel de stofzuigerslang erop zetten. Het apparaat moet dan natuurlijk wel goed droog zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing