Hoe kan het dat mijn schone wasgoed fris uit de machine komt,maar kort na gebruik al begint te stinken,voornamelijk de handdoeken.Deel 2
In mijn aangemaakte topic
http://www.goeievraag.nl/vraag/schone-wasgoed-fris-machine-kort.200620#&from=email&source=comment_new
heb ik deze vraag gisterenavond al gesteld,maar er is iets fout gegaan.
Ik wilde een reactie plaatsen bij iemand en per ongeluk drukte ik op de knop met beste antwoord terwijl dit nog niet de bedoeling was.
Ik heb het beheer aangeschreven of de topic weer open kon,maar ik moet nog even op antwoord wachten.
Sorry voor de mensen die al gereageerd hadden,daarom wilde ik dit hier even laten weten.
Als de topic niet meer open gezet kan worden,moet ik het met deze nieuwe doen.
Dit was mijn vraag en er zijn al een aantal optie's op gekomen die ik nog moet uit proberen.
Ik heb eerst in de zoekfunctie gekeken en daar staan wel zat oplossingen,maar niet voor mijn probleem.
Het wasgoed stinkt namelijk niet als het uit de machine komt,maar als het droog is en je hebt je handen een paar keer afgedroogd aan een handdoek,dan stinkt de handdoek al.
Ik heb de wasautomaat al geregeld met een vaatwastablet op 90 graden laten draaien,maar dat lost niets op en m’n wasautomaat stinkt ook niet als ik heb gewassen.
Toegevoegd na 28 minuten:
Ik was erbij vergeten te melden dat ik dit pas heb sinds ik crystal korrels van Silan heb gebruikt,voorheen had ik er nooit last van.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.