Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kocht een dekbedovertrek waarvan de slopen lelijk verschoten in de was na de eerste keer wassen.

Dit was buiten mijn schuld. De slopen kon ik ruilen, met moeite. Nu heb ik alles net weer gewassen, de nieuwe slopen weer precies zo verkleurd! Kan ik nu eisen om een ander patroon dekbedhoezen uit te zoeken en te verrekenen met de prijs? Kan ik ook mijn geld terugvragen? Ik heb het wasvoorschrift gevolgd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou denken als ze de 1e keer toe hebben gegeven dat het een fabrieksfout was of dergelijke, dat je nu ook de 2e niet goed is gewoon je geld terug kan vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maar weer teruggaan. Dit is duidelijk een ondermaatse kwaliteit. Toch te gek dat je je beddengoed niet eens kan wassen zonder dat het lelijk wordt?

Vraag een set van en ander merk. Want dit blijft tobben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: