Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wc ontstopt, waar moet ik de ontstopper laten?

Rare vraag, zullen jullie denken, maar waar moet ik de ontstopper laten nadat ik de wc er net mee heb ontstopt? Ik ga hem niet terug in het kastje zetten, ik heb er namelijk mee in de pot zitten woelen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Afspoelen (desgewenst met chloor om te ontsmetten) en in een schoonmaak emmer laten drogen en eventueel daar definitief ook bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In de tuin misschien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de meterkast, daar staat hij niet in de weg.
of in je schuur als je die hebt.
Rieneke1
14 jaar geleden
Aangezien het onhygiënisch is raad ik je aan een nieuwe te kopen of deze grondig te reinigen. Je kunt hem reinigen door de wc meerdere malen achter elkaar door te trekken en de ontstopper met het water al spoelende weg te krijgen. Lukt het niet dan kun je het beste een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grondig schoonmaken en laten drogen.

Een zelfde oplossing is voor poep aan uw schoen,
schone luier geven, vogelpoep op uw jas , kind wat
braakt in uw huis.

Een beetje volwassener aanpak van dat soort dingen dus. U kunt ook alles gelijk bij de vuilnis zetten en nieuw aanschaffen.

Ik zie het al voor me, u laat uw kostbare diamanten ring in de toiletpot vallen en wordt voor de keuze gesteld, pakken en schoonmaken of doorspoelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
enkele opties zijn : muurkast, wc, schuur, zolder, ergens waar hij niet opvalt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst goed schoonmaken, dan een plastic zak eromheen en vervolgens in de meterkast i.d. zetten.
Tenminste, als je vaker een verstopte wc hebt. Zo niet, dan kun je hem ook weggooien.
En een nieuwe kopen voor de gootsteen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing