Bloederig vraagje! Hoe krijg ik bloed tussen de (smalle) naden van Quick Step laminaat uit?
Zo als van mijn vorige vraag bekend,ben ik op 2 Januari op mijn plaat gegaan en daar is nogal wat bloed bij gevloeid. Een gedeelte daarvan is tussen de naden van het laminaat terecht gekomen en laat zich moeilijk verwijderen. Heeft iemand tips om dat succesvoller te doen?
Nog even voor de geinteresseerden, geen whiplash,maar spierpijn wel een gebroken neus en een kapot voorhoofd.
@gdanonym het is ons helaas voor jou vanmiddag gelukt het bloed te verwijderen. Verder ben ik het met hjmch eens,dat het onsmakelijk oogt! Ik kan zonder het bloed ook wel een mooi verhaal opdissen!
@ Loenie het valt eigenlijk na de 1e schrik best mee, wel erg pijnlijk,maar dat gaat wel over. Alleen het snuiten van de neus zou ik liever niet doen,want dat is echt AU!
Als kind ben ik ook een keer op mijn snufferd gegaan en toen ook mijn neus gebroken en daardoor te weinig lucht gekregen. Ben daar wel aan geopereerd.maar dat heeft toen weinig geholpen. En laat ik nu opeens wel weer lucht hebben!
Da's dus wat je noemt een geluk bij een ongeluk.
Verder dank ik jullie allemaal voor jullie hartverwarmende belangstelling & medeleven!
Nu maar even geen griep of hooikoorts krijgen!
Beterschap he.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.