Kan ik mijn woningbouw vereniging aansprakelijk stellen?
geachte, ik heb een conflict met mijn woningbouw vereniging.
Vorig jaar is mijn appartement ( 3kamer) volledig gerenoveerd.
Er is toen ook een warmte pomp geïnstalleerd, bij aanvang ( dec) van de vorst is de warmte pomp door onduidelijke handeling uitgeschakeld . Hij werkte wel maar volledig op mijn stroom. Niets leek er op dat , dat het geval was , tot dat mijn energie leverancier op merkte dat mijn verbruik sky hoog was . zowel de installateur en ook de onderhouds mensen hebben niet gemerkt dat mijn pomp niet functioneerde??? Totdat er 2 weken terug uiteindelijk de leverancier bij een bezoek constateerde dat de pomp niet werkte. Nu zit ik met een duur verbruik ( 5150khw= € 1180, 00 ) extra . Ik heb dit vergeleken met mijn buren die de zelfde ruimte en pomp hebben als ik . Wat kan ik doen als de leverancier bij mij op de stoep staat??
Via de huurcommisie naar t juridisch loket, die je doorsturen naar je gemeente ( sociale raadslieden) die je zeggen , omdat ik n klein pensioen heb geen recht hebt op ondersteuning ….??? Wat kan ik doen, ik heb ze per brief laten weten van mijn probleem en wacht op n reactie ..
graag ontvang ik van U een reactie,
Hans van Osenbruggen
welke schuld heeft de woning bouw? div. malen zijn ze ( installateur en onderhoud monteur) langs geweest en constateerden niet wat de uiteindelijk fabrikant direct zag , hij was uitgeschakeld. Ik ben niet voorgelicht en heb summiere handleiding , dus welzeker kijk ik naar de woningbouw .
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.