hoe kan het als alles in de meterkast uit is dat er toch stroom uitgaat ? het gaat om 1.5 kwh?
dat is lekstroom naar mij idee de meter is van stedin en daar heb ik contact mee gezocht en die kunnen niks voor me doen zeggen ze iemand een idee?
Verbruik meet je niet met spanning... Dus jouw theorietje klopt niet helemaal. Bovendien mocht er in het circuit een condensator bevinden dan zal deze zich via parallel aangesloten apparaten(in diezelfde groep dus) ontladen.
Beide betekenen een onveilige installatie. Een groepenkast is (normaal) niet verzegeld. Enkel de meter en de hoofdzekering(en) Een condensator in een huishoudelijk apparaat zal altijd ontladen of geen spanning op de stekker laten, als het apparaat tenminste niet zwaar defect is, anders kan je een zware schok krijgen als je een stekker aanraakt. Een kap verwijderen kan zeker wel kwaad als je niet weet waar je mee bezig bent, zeker als er dit soort problemen zijn. De hoofdschakelaar zal je niet of nauwelijks beschermen. Die 1,5 kWh. In hoeveel tijd is dat?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.