Wat moet ik met deze elektriciteitsdraden?

Ik ben laatst verhuisd en wil een lamp ophangen in de slaapkamer. Echter zie deze snoeren er niet goed uit. Kan ik deze afknippen en opnieuw strippen of moet ik hier iets anders mee?

Picture for question
2 dagen geleden

Antwoorden (2)

Als ze toch lang genoeg zijn kun je ze beter inkorten en afstrippen.
jc54
2 dagen geleden
Ik vind het wel meevallen. Ze zijn zeker niet perfect en ideaal is natuurlijk afknippen en opnieuw strippen als ze lang genoeg zijn. Maar zelf zou ik daar niet per-sé de moeite voor nemen.
Vrie
15 uur geleden
Maar het is niet gevaarlijk om er niks mee te doen? Omdat ze er zo 'verbrand' uitzien?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 uur geleden
Nee, voor 240V aansluitingen valt het wel mee. Waarschijnlijk is de vorige lamp niet goed aangesloten geweest en heeft die wat slecht contact gemaakt. Maar al je hem nu wél goed aansluit is er niks aan de hand.