Hoe krijg ik die geursteenhouder uit mijn toilet met een waterstofzuiger?
Het is dom, ik weet het, maar ik heb zo een geurding in mijn toilet gehangen. Door ziek te worden met veel braken heb ik even niet opgelet is dat ding in het toilet gevallen. Ik had het eerst niet door maar plots spoelde de massa niet meer weg en na enkele ingrepen besefte ik wat er gebeurd was.
Ik snap niet hoe dat mogelijk is, de onderkant van het toilet is heel smal en soms loopt zelfs een grote prop papier niet weg zonder "stomper". Maar goed het is zo. Nu heb ik alle stappen van WikiHow ( https://nl.wikihow.com/Een-voorwerp-dat-in-de-wc-gevallen-is-weer-terugkrijgen) gevolgd om het probleem op te lossen, alleen een veer heb ik niet. Wel een waterstofzuiger...maar ik kan toch niet zuigen zonder water in de buis? (En ik zie ook niet hoe ik met een ontstoppingsveer dat ding kan opvissen...die haakjes staan naar binnen zie ik op de afbeeldingen).
Het voorwerp zit reeds vrij diep in de buis dus niet meer in de siffon. Die is deels horizontaal gemonteerd met uiteraard een afschot, maar de buizen zijn aan elkaar geplakt... Als het ding in de vertikale buis naar beneden geraakt heb ik pas echt problemen...