Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een plak PVC vloer eruit halen en dan nog een keer gebruiken?

ik heb pas een woning gekregen van de woningbouw, ik zelf heb schulden en zit bij de voedselbank, zij vroeg 700 euro voor de plak pvc vloer iets wat ik onmogelijk kon betalen.. nu heb ik haar 300 geboden meer kon echt niet, zij zo nee ik haal hem eruit en verkoop het. Ik zo waarschijnlijk ga je die niet meer kunnen verkopen maar ze is heel eigenwijs ik zij toen 350 meer kan echt niet.. maar nog steeds denkt ze dat ze er 2e hands nog wel 700 euro voor kan krijgen voor plak pvc. Kan dit of kan ze nu in feite de vloer alsnog weggooien?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

NEEN, geplakte PVC-vloer krijg je niet onbeschadigd van de vloer af. De verhuurder verlangt bovendien, dat een huis wordt achter gelaten in de staat zoals de vorige bewoner hem heeft gekregen. Je hoeft dus helemaal niets te betalen als je de vloer als zodanig kunt accepteren. Overleg dan wél met de verhuurder hoe JIJ straks de woning moet achterlaten als je weer zou verhuizen. Als de verhuurder de vloer laat verwijderen en in de oorspronkelijke staat terug brengen zal hij dat doe op kosten van de vorige huurder. Als je goed overleg hebt met de verhuurder hoeft dat dus niet jouw zorg te zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb eens even gegoogeld maar pvc vloeren die gelijmd zijn, verwijderen is niet zo makkelijk. Komt nogal zwaar gereedschap aan te pas zodat eruit halen om door te verkopen niet haalbaar is. Hergebruik dus helemaal niet meer. Als ze toch een poging gaat wagen zorg dan dat je tevoren goed afspreekt met de verhuurder hoe het opgeleverd wordt. Een huis met een vloer met hier en daar een gat in de vloerbedekking, of half weggehaalde vloerbedekking omdat ze het verder niet zag zitten, wil je niet want dan zit jij met de ellende
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing