Hoe komt het dat mijn vloerverwarming niet werkt?
Hallo,
Ik woon in een huurwoning met een combiketel. De studio is net gerenoveerd en ze hebben de radiatoren weggehaald en vloerverwarming geplaatst. Nu werkt het warm water wel maar de vloer verwarming niet. Als ik de thermostaat naar een hogere temperatuur draai dan de temperatuur in de kamer dan begint de ketel te draaien en ik zie een vlammetje op de thermostaat. En toch werkt de vloerverwarming niet, de vloer wordt niet eens een beetje warm. Nu heb ik de woningbouwvereniging gebeld die me door stuurt naar Feenstra. Alleen Feenstra zegt dat de vloerverwarming het pas doet als het rond de 18graden in huis is en dat het te veel kost om iemand nu te sturen en dat ik dus moet wachten tot het 18graden is huis is. Maar omdat ik in een woning woon op de begane grond met grote ramen en zonder buren links, rechts en achter mij is het best koud in de avonden ondanks dat de kamer temperatuur 21 graden is.
Nu vraag is me af of het mogelijk is dat de aannemer die de woning heeft gerenoveerd de vloerverwarming dicht heeft gedraaid of nooit open heeft gedraaid?
Ik heb denk ik een nathan Komfort Sbk Multikompakt verdeler 3-groeps (zie foto). Ik vroeg me nu af of ik ergens kan zien of de verdeler open gedraaid is en of ik dat mogelijk kan controleren door ergens aan te draaien?