Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Het belangrijk te weten wat voor vloer er geisoleerd moet worden. Er van uitgaande dat het een houten vloer is zonder dat er een afsluitende laag op ligt. (Zijl of vloerbedekking met een foamrug.) Kan je het beste met steenwol isoleren. Breng latten aan onder de balklaag en leg de isolatiedeken op de latten.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik heb mijn kruipruimte geïsoleerd door er schelpen in te laten storten. Werkt goed. Het is warmer en minder muf in huis geworden.
Je kunt ook een soort van piepschuim chips (drowa chips) in de kruipruimte laten storten. Hier heb ik geen ervaring mee, maar naar ik gehoord heb, werkt het even goed. Mij sprak een natuurprodunt zoals schelpen meer aan.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Mijn kruipruimte was al even krap(50 cm.) Ben op mijn rug onder de vloer gekropen steenwoldekens met een nietmachiene tegen de onderkant van de vloer geniet.De zijkanten van de balken Let op dat alles goed aansluit! het was een vreselijke klus omdat er zo weinig ruimte was, maar het resultaat was geweldig. Nooit geen koude voeten meer! En minder energiekosten. Succes!! En sterkte!!
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Er was een tijdje geleden een onderwerp over kruipruimtes en isolatie op Tros Radar, misschien interessant om even te bekijken, via onderstaande link is dat mogelijk.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing