Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een werkblad op maat laten maken?

Ik wil een zwart werkblad over de wasmachine / vaatwasser / droger plaatsen, maar het blad heeft dan nogal afwijkende maten. 80 diep en ongeveer 285 lang. IKEA en GAMMA verkopen wel werkbladen, maar niet diep genoeg. Iemand enig idee waar ik wel een zwart werkblad met deze afmetingen kan vinden?

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als er geen gat voor een spoelbak in gemaakt hoeft te worden kun je ook standaard boarddeuren gebruiken. Verkrijgbaar in 78 of 83 cm breed en lengte van ruim 2 meter. Een naadloze oplossing van 285cm zal lastig worden, of heel kostbaar. Boarddeuren kun je gewoon bij de bouwmarkt krijgen en een potje zwarte verf ook.

In plaats van een boarddeur kun je ook een plaat mdf of multiplex op maat laten zagen bij de bouwmarkt (maximale lengte 244cm, dus je hebt 2 stukken nodig).

In plaats van schilderen kun je het geheel ook beplakken met zwarte plakfolie, eveneens te krijgen in de bouwmarkt. Dat zit vaak wel op rollen van 3 meter, dus als je de naad tussen 2 platen dicht plamuurt kun je met de plakfolie er toch 1 geheel van maken. Het is een beetje werk, maar veel goedkoper dan een echt werkblad-op-maat.
Inekez1
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing