Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er iemand die weet of het technisch mogelijk is met een vloeistof versleten verzilverd weer op te knappen?

# Silver Plater, een unieke, eenvoudig thuis te gebruiken, VERZILVERINGS vloeistof. Het bevat puur zilver in de fles. Silver Plater restaureert versleten verzilverde voorwerpen, door het aanbrengen van een nieuw laagje puur zilver.#

Is dit eigenlijk wel mogelijk, heeft iemand het zelf ooit gedaan, wat was het resultaat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

mij lijkt dat dit niet werkt, misschien heeft het een verzilvert laagje dat los laat naar een tijdje, of gebeurt er helemaal niks,

Als je zelf iets wil laten opknappen kun je dat wel vaak laten doen bij de juwelier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.thingsofbeauty.nl/index.html

Als het om deze website gaat, zou ik in ieder geval even bellen en vragen wat het kost, hoe het werkt, welke garantie je krijgt op het produkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd op mijn favoriete ketting en het resultaat was na een paar keer dragen, terug bij af.
Weggegooid geld dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja werkt perfect,ik heb ook zo'n zet waarmee je kunt verkoperen vernickelen vergulden enz,daar heb ik een staafje bij waar je een sponsje op kunt zetten voor elke vloeistof (electrolyte) een ander sponsje en natuurlijk slijt het laagje er na verloop van tijd weer af maar dat doet het altijd want dat is de reden waarom je er nu een nieuw laagje op wil doen,je kunt de vloeistof trouwens ook gewoon in een badje doen natuurlijk,en je krijgt een beter resultaat als je er eerst een laagje nickel op doet en dan het zilver,het is trouwens niet al te duur,ik heb het gekocht via een site die ik dacht heet hobbyklokken,heeft meen ik 20€ gekost incl adapter en verschillende vloeistoffen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing