Waar is deze stang voor die ik overhoud van een ladenblok bij Ikea?
Ik houd een stang over. Terwijl alles goed werkt. Was deze stang bedoeld om te helpen bij het in elkaar zetten? Of moet ik die toch nog ergens kwijt?
Toegevoegd na 2 uur:
De stang past in het onderste ladeblok alleen dan van voor naar achter. De gleuven aan het einde van de stang vallen dan precies over de randen van de ladenbak.
lDe archiefmappen hangen van links naar rechts. Als de archiefmappen erin zitten kan de stang daar niet meer hangen. Waarschijnlijk is het toeval dat diestang in het onderste ladeblok past als er geen mappen inzitten.
Laden kunnen ook helemaal open zonder dat de laden er uitvallen.
Op tekening van Ikea staan wel aantal schroeven en wielen, maar niet welke onderdelen allemaal voorkomen. Jammer genoeg passen ze geen nummering toe van alle onderdelen.
Toegevoegd na 2 uur:
De stang past in het onderste ladeblok alleen dan van voor naar achter. De gleuven aan het einde van de stang vallen dan precies over de randen van de archiefbak als er geen mappen in zitten..
De archiefmappen hangen van links naar rechts. Als de archiefmappen erin zitten kan de stang daar niet meer hangen. Waarschijnlijk is het toeval dat die stang in het onderste ladeblok past als er geen mappen inzitten.
Laden kunnen ook helemaal open zonder dat de laden er uitvallen.
Op tekening van Ikea staan wel aantal schroeven en wielen, maar niet welke onderdelen allemaal voorkomen. Jammer genoeg passen ze geen nummering toe van alle onderdelen.
Op die manier niet te achterhalen of stang overbodig is