Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik tekst/reliëf in een metalen dogtag?

Dogtag is zo'n ketting met een ijzeren plaatje uit het leger.
Ik wil er graag tekst op/in zetten, hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met slagletters, ...echter is het denk ik mooier goedkoper en minder omslachtig, om ze kant en klaar te kopen.
Het zou me niets verbazen dat hier een website voor is ( www.dogtag.nl)?

Toegevoegd na 6 minuten:
In 1 x goed gegokt.... Alleen werkt de link niet door 1 van de aanhalingstekens. www.dogtag.nl
(Lees meer...)
Frimu2
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
http://www.mydogtag.nl/
In een sportprijzenwinkel kan men allerlei metalen en andere materialen graveren. Die winkels verzorgen de prijzen voor wedstrijden en de teksten bij die prijzen. Daar zal men ook dogtags kunnen voorzien van een tekst.

Zoek dus naar een sportprijzenwinkel in jouw buurt, wijk of stad om de dogtag te kunnen laten voorzien van een tekst. Bij een persoonlijk bezoek aan de winkel kan je ook eenvoudiger uitleggen wat precies jouw bedoeling is, dan wanneer je dit verzorgt via internet.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
De vraag was ...hoe maak ik,... niet hoe laat ik maken !
Antoni
10 jaar geleden
Je hebt gelijk, maar waarschijnlijk gaat het de vraagsteller om het resultaat, niet om de (al dan niet bijzondere) ervaring van het maken. Wie ze kant en klaar koopt, maakt ze ook niet (zelf).
Frimu2
10 jaar geleden
Klopt bij mij was het dan ook optie 2. , omdat de vraagsteller ongetwijfeld geen slagletters heeft, en de aanschafprijs hiervan het zelf maken afschrikt.
ik heb 2 maanden terug ofzo bij de lidl een graveersetje gekocht, hier kun je het zelf mee doen.

(je kunt er ook aardewerk, glas en hout mee graveren, altijd leuk wanneer je iets origineels kado wilt doen, was 12,95 geloof ik)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding