Is het mogelijk om vloerverwarming aan te leggen die later weer mee genomen voor hergebruik?
Ik zie op tv allerlei programma's over energiezuinig stoken.
Daarbij kwamen o.a. wandverwarming en vloerverwarming kort aan bod.
Het eindigde echter met een doorverwijzing naar een algemene site. Die site verwijst weer door naar verkopers.
Mijn ervaring is dat als je een verkoper volgt dat je dan soms aan iets vast komt te zitten wat je eigenlijk niet had gewild.
Om grote uitgaven te vermijden voor een nog onbekende periode zoek ik naar oplossingen die ook makkelijk te verwijderen zijn en elders gebruikt kunnen worden.
Zijn deze mogelijkheden er?
Toegevoegd na 3 minuten:
CORR.vraagstelling .... meegenomen kan worden voor hergebruik?
Toegevoegd na 8 minuten:
Ik zie elders een vraag of consuminderen slecht is voor de economie. Zelf ben ik van mening dat zinvolle en je geld uitgeven aan duurzaam dat niet is. Je houdt wat extra's over om te besteden. Een beter humeur houdt en een aantal wensen die gekocht kunnen worden. Minder rommel op moeten ruimen en mooie omgeving houden zonder al te veel werk. Daar geldt hetzelfde voor tijd die je kan besteden. Maar dat is idealisme en niet altijd haalbaar, maar er naar streven is wel fijn.
Toegevoegd na 10 minuten:
Verder is dat niet het onderwerp, maar eerder noodzaak.
Ik mag niet zomaar alles installeren en moet het dus verwijderen als ik er uit ga.
Vandaar mijn vraag hierover.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.